Få tilbud og gode tips og triks
Nyhetsbrevene våre inneholder unike rabatter, informasjon om konkurranser og tips og triks som du får direkte i innboksen din. Du kan alltid melde deg av igjen.
For å sikre korrekt og effektiv behandling av reklamasjoner, ber vi deg sende inn saken via vår serviceportal:
Merk: Hvis bestillingen din ble gjort før 30. juni 2024, og du ikke kan bruke serviceportalen, vennligst benytt dette skjemaet:
Klikk her for å registrere reklamasjon
Vi behandler henvendelsen din så raskt som mulig.
Viktig: Produkter med synlige skader må ikke monteres før reklamasjonen er vurdert og behandlet.
Er du hjemme og mottar varene personlig må skaden påføres fraktbrevet. Husk å ta bilde av skaden og send en skriftlig reklamasjon til oss via vår serviceportal. Hvis du ikke er hjemme og personlig mottar varene må du sende reklamasjonen til oss med en gang du kommer hjem.
Vi vurderer skaden så raskt som mulig ut fra din beskrivelse og foto. Saken kan løses på følgende måter:
Synlig skade reklameres skriftlig via vår serviceportal med en gang, og alltid før montering. Monteres produkter med synlig skade, er produktet godkjent og eneste løsning på saken er at vi sender reservedeler.
Vi vurderer skaden så raskt som mulig ut fra din beskrivelse og foto. Saken kan løses på følgende måter:
Skriftlig reklamasjon med forklaring og bilder sendes til oss via vår serviceportal, med en gang skaden oppdages.
Vi vurderer skaden så raskt som mulig ut fra din beskrivelse og foto.
Hvis vi leverer en ny vare etter montering, må du være oppmerksom på at vi produserer og leverer ny vare uten ekstra kostnader, men vi betaler ikke for kostader i forbindelse med avmontering og ny montering.