Opptil 55% netprosent Bestill senest 18.06
  Lynrask levering!
 

Om reklamasjon

Det viktigste for oss er tilfredse kunder
Vårt mål er å levere gode produkter til avtalt leveringstid, billigste pris og med minst mulig feil.... men feil kan skje .. og det skal rettes så raskt som mulig.
Vi svarer på reklamasjoner innen 24 timer. Gjennomsnittlig behandlingstid på en reklamasjon er 3-5 dager.

Reklamasjoner må registreres via vår serviceportal

For å sikre korrekt og effektiv behandling av reklamasjoner, ber vi deg sende inn saken via vår serviceportal:

Merk: Hvis bestillingen din ble gjort før 30. juni 2024, og du ikke kan bruke serviceportalen, vennligst benytt dette skjemaet:

Klikk her for å registrere reklamasjon

 

Vi behandler henvendelsen din så raskt som mulig.

Viktig: Produkter med synlige skader må ikke monteres før reklamasjonen er vurdert og behandlet.


Skade ved frakt

  1. Er du hjemme og mottar varene personlig må skaden påføres fraktbrevet. Husk å ta bilde av skaden og send en skriftlig reklamasjon til oss via vår serviceportal. Hvis du ikke er hjemme og personlig mottar varene må du sende reklamasjonen til oss med en gang du kommer hjem.

  2. Vi vurderer skaden så raskt som mulig ut fra din beskrivelse og foto. Saken kan løses på følgende måter:

  • Du returnerer varen og vi reparerer skaden, skifter deler eller produserer nytt og sender varen til deg igjen.
  • Vi sender reservedeler til reparasjon og du skifter selv, på den måten kan du raskt komme videre med prosjektet.

Synlig skade på varen

  1. Synlig skade reklameres skriftlig via vår serviceportal med en gang, og alltid før montering. Monteres produkter med synlig skade, er produktet godkjent og eneste løsning på saken er at vi sender reservedeler.

  2. Vi vurderer skaden så raskt som mulig ut fra din beskrivelse og foto. Saken kan løses på følgende måter:

  • Du returnerer varen og vi reparerer skaden, skifter deler eller produserer nytt og sender varen til deg igjen.
  • Vi sender reservedeler til reparasjon og du skifter selv, på den måte kan du raskt komme videre med ditt prosjekt.

Skade som er skjedd etter montering

  1. Skriftlig reklamasjon med forklaring og bilder sendes til oss via vår serviceportal, med en gang skaden oppdages.

  2. Vi vurderer skaden så raskt som mulig ut fra din beskrivelse og foto.

  3. Hvis vi leverer en ny vare etter montering, må du være oppmerksom på at vi produserer og leverer ny vare uten ekstra kostnader, men vi betaler ikke for kostader i forbindelse med avmontering og ny montering.